bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Winnie - Life of a Stranger

I min færden rundt i det forladte Denmark ser jeg mange mærkelige ting og glemte skæbner. Man kommer ind bag facaden i andre menneskers liv og fantasere om hvordan det har været for dem at leve i Denmark.
Fik de set det de ville? Går det deres børn godt? Havde de et dejligt liv. Var der mere glæde end sorg?
Tankerne fare gennem hovedet når jeg møder glemte liv, som står tilbage i en sæk på et mørkt loft. Sulten bladrer jeg gennem deres liv og danner min egen historie. En personlig danmarkshistorie kan man måske kalde det. I hvert fald er interessen for historie bestemt ikke blevet mindre med min hobby som Urban Explorer.

Winnie - Life of a Stranger




Flere billeder fra "Life of a Stranger"
http://www.abandon.dk/life%5Fof%5Fa%5Fstranger/

Ingen kommentarer: