bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Første blog

I denne blog vil jeg fortælle om mit liv som Urban Explorer. Urbex er vokset meget i dk siden MAC startede google map'et i starten af 2008.
Det var en fed tid hvor jeg havde gode oplevelser.

Urbex i DK er nu kommet til en skillevej, hvor nogle mener det er blevet lidt for populært fordi for mange nye er kommet til.
Nogle af de mere hardcore Explores har derfor lavet forumet http://abandonforum.dk

Jeg har ikke helt mine egne tanker på plads ud over jeg elsker at fortælle røverhistorier om mine egne ture og fremvise billeder på nettet. Derfor er der ikke plads til mig blandt de mere hardcore.

Så jeg sadler om og laver en blog i stedet. Håber nogle kigger forbi en gang i mellem.

2 kommentarer:

Anja Taarnberg sagde ...

Det er din beslutning Jan Emil men så mange hardcore er vi vel heller ikkenu er der bare kommet samling på os håber du ikke helt lukker dig inde

Mvh Lusker

Unknown sagde ...

Er altid frisk på en tur ;-)