bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Fotografering forladte steder

Fotografering er for mig en stor del af Urban Exploration. Har stor fornøjelse af at fremvise billeder på nettet og i fotokonkurrencer. Har finpudset stilen de sidste par år og billederne begynder så småt at kunne klare sig blandt de andre indsendte i de større konkurrencer.

Har haft glæden ved at fremvise mine billeder for større forsamlinger. Dette er dog ikke så let som man skulle tro, men arbejder stadig på at gøre det mere spændende for folk som ikke kender noget til Urban Exploration. Skulle du kende et sted som mangler et lille show skriver i bare ;-)

Mit 20D og 30D følger mig altid. Håber at få plads i budgettet til en 50D i 2009.


Bruger næsten altid mit Canon 10-22mm objektiv, men vil i det nye år fokusere mere på detaljer ved at bruge Canon 30mm/1.4.


Det er ofte meget mørkt i de forladte bygninger. Så bruger stativ til de lange lukketider og en maglight til at belyse med. Aldrig flash, da det smadre stemningen i billederne.




Lidt billeder fra arkivet:










Lidt billeder
http://www.abandon.dk/TopUrbexPhotos/

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Jan Emil. Faldt tilfældigvis over dit site - total fed oplevelse ! Anyway - jeg tænkte på et sted du burde have med på listen ; Priorparken i Glostrup (det gamle NKT) - desværre er det nok ved at være for sent, men prøv at checke det ud alligevel...