bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Billedsalg og fotoopgaver

Billedsalg
Tager 300kr for et billede til ubegrænset brug. Skriv filnavnet og hvilken side du har fundet den på til min mail JanEmil@hotmail.com

Så sendes billedet i stor opløsning.

Fotoopgaver
Skal I have fotograferet jeres gamle hovedkvarter eller andet spændende må I gerne skrive til mig. Er stedet spændende nok kigger jeg gerne forbi. JanEmil@hotmail.com

Betaling kan ske via PayPal:




4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er enig med dig i, at man ikke skal fjerne noget de steder man kommer.
Men nu da du er på et privat område, og du har ikke fået tilladelse til at fotografere der. Er det så at sælge fotografierne derfra ikke lettere umoralsk? Der kan diverse firmaer lige så let komme efter dig, som om du havde sparket døren ind, Idet der nu er penge indvolveret på din ulovlige indtrængen

Mvh
Jesper

Unknown sagde ...

Men hvem taler om ulovlig indtrængning? Ring og hør folk om du må kigge ind på deres sted at tage billeder.

Stevnsfortet, DR, Carlsberg, osv osv. har givet mig lov at kigge forbi for at tage billeder.

Fordi jeg kigger forbi en ruin uden at få lov kan vist ikke hidse nogle op. Har nok været 1000 steder uden problemer. Vil da ikke udelukke nogle kan blive sure på et tidspunkt, men det er ikke sket. For jeg er jo generelt en flink fyr ;-)

Som en sidebemærkning kan jeg sige jeg ikke rigtig sælger nogle fotos. Er mere fordi jeg ikke gider finde fotos frem gratis hver dag. Så når folk plager mig sender jeg link til denne side.

Takker for dit indlæg i øvrigt. Dejligt når folk gider skrive.

Anonym sagde ...

Så er det mig der har misforstået, og jeg undskylder.

Jeg fik det indtryk at nogle de steder du havede fotograferet var private område du havde været inde på uden at spørge om lov.

Jeg havde fået det indtryk at en del af kulturen ved Uban exploration netop var at fotografere i gråzonen. Jeg kunne ikke drømme om at fordømme at man trængte ind i en ruin der stod åben for at tage nogel billeder uden at spørge om lov.

Men jeg er da glad for at høre at Carlsberg mm, gerne giver tilladelse til at man fotograferer på de lidt mere lukkede områder.

Jeg var ude og se de billeder på Valby kulturhus, og blev bevæget af mange af de billeder jeg så.

Med venlig hilsen
Jesper

Unknown sagde ...

>Men jeg er da glad for at høre at Carlsberg mm, gerne giver tilladelse til at man fotograferer på de lidt mere lukkede områder.

Gå via voresby.com - meget flinke mennesker. Kan selvfølgelig ikke love hvad de siger, men det er dem jeg spurgte. De sidder lige ved elefanterne i barakken.