bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Carlsberg under jorden



Carlsberg i Valby er en af de mest spændende firmaer i Danmark set med en urban explorers øjne. Historie, små hemmeligheder, smukke bygninger, lækre detaljer, stolte ansatte - ja kort sagt ALT som en explorer sukker efter.
Da udflytningen til Fredericia startede besluttede jeg mig for at følge det tæt. Via voresby.com har jeg holdt mig orienteret om muligheder for at kigge inden for.

Mange fantastiske ture er det allerede blevet til. En af dem jeg stadig mindes er min tur med Niels Nielsen fra Carlsberg, hvor han fremviste 8-10 kilometer tunneler og gange under Carlsberg.






Flere billeder fra under Carlsberg
http://www.abandon.dk/carlsberg%5Fbelow%5Fground%5F2/

Ingen kommentarer: