bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

The Old Lab

UH og jeg har jævnligt besøgt "The Old Lab", men glemte så alt om den igen. Bladrede i min store notesbog. Det gibbede i mig fordi jeg havde glemt denne perle.
Så fyrede min Opel 1.4 så meget af at der næsten kom et lille piv fra dækkene.

Luften var tung af kemikalier og gammel industri - lækkert ;-)




Helt sikkert ikke sidste gang jeg skal derhen. Overvejer tidligt på dagen, da det var pænt mørk denne gang til billeder. Stemningen er selvfølgelig sejere når mørket falder på.

De billeder jeg tog
http://www.abandon.dk/The%5FOld%5FLab/

3 kommentarer:

mimo sagde ...

spændende!

Anonym sagde ...

Hey.. Ville du have noget i mod at dele hvor det er?

Unknown sagde ...

Hvis jeg ved hvem jeg giver denne oplysning til så måske ;-)
Men ud fra billederne skulle det være meget let at finde.
Ellers hør i forum'et.