bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Den unge kærlighed

Noget af det jeg elsker mest ved Urban Exploration er kigget på livet inde bag facaden. I gymnasiet hadede jeg at analysere noveller skrevet af levebrødsforfattere, som har fået alt deres erfaring fra andre forfatteres værker. Så hellere finde ærlige tekster skrivet af hverdagsmennesket. DET ER SPÆNDENDE.

Denne gang lærte/genopfriskede jeg lidt om dramaet omkring den unge kærlighed. En god blanding af TRUE LOVE, FOR ALTID, SELVMORD, SAVN, MÅNEDSDAG og det at MISTE.

Et digt til Amir

Amir din steg,
du stod der foran mig,
det var som en drøm,
forelsket jeg blev i dig!


Når vi er sammen,
jeg er i den syvende himmel,
nu er det en måned siden,
og vi ses stadig sammen!


Som en Drøm,
som den syvende himmel,
som et paradis,
som et eventyr!


Et eventyr hvor pigen og drengen,
finder sammen ved første blik,
og er forelsket med det samme,
i en Drøm, et eventyr!


Amir dig jeg elsker,
du er i Mit hjerte,
og der vil du blive,
til døden skiller os!


Flere billeder
http://www.abandon.dk/den_unge_kaerlighed

1 kommentar:

Dystop sagde ...

Fed post, Jan Emil!