bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Samleren - hverdagens samlermani

I min barndom samlede jeg på mønter, frimærker, cigarmærker, nøgleringe og andet godt. En masse tid gik med holde orden på min samling. Så blev jeg et ungt menneske, som flyttede en del rundt pga studie og job. Det blev upraktisk at have mange kasser med forskellige samlinger.

Har dog stadig stor fascination for samlinger. Der er ikke noget bedre end at se en fuldent samling, hvor man kan se samlerens store passion.

På min lille weekendtur kom jeg forbi en rigtig samler. De findes oftes i jylland, da det kræver god plads og forstående naboer. ALT kan bruges en dag - man skal bare gemme det længe nok.

Samlermanien bestod af biler, biltilbehør, sære flasker og lidt andet godt. Utroligt spændende at gå på opdagelse i sådan en verden.



Ja og selvfølgelig har samleren da også en sauna i sit værksted ;-)


Flere billeder fra samlingen:
http://www.abandon.dk/samleren_samlermani/

Ingen kommentarer: