bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Gammel malingsfabrik - administrationsbygningen

Den gamle malingsfabrik har været en af 2008s højdepunkter. Efter UH og jeg fandt fabrikken i foråret 2008 tror jeg over 100 mennesker har været forbi for at tage billeder eller bare nyde stemningen.



Da jeg hørte rygter omkring man nu kan komme ind i administrationsbygningen var jeg selvfølgelig meget spændt på hvad man kunne se derinde. Havde mange spørgsmål jeg gerne ville have svar på. Hvorfor lukkede de? Hvem var ejerne? Er der planer med bygningerne?

Fik svar på en del spørgsmål, men også nye gåder dukkede op. Urbex er som at læse en god krimi. Ofte føler man sig som en lille kriminalkommissær Barnaby, der prøver at få de små puslespil til at gå op ;-)

Billeder fra stedet



Mange flere billeder her
http://www.abandon.dk/hempel%5Fadmin/

Ingen kommentarer: