bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Photodex ProShow - sådan laver jeg slideshows

Vil i korte træk gennemgå hvordan jeg laver slideshows. Fremgangsmåden er ikke noget speciel, men har fået et par mails omkring det.

Købte Photodex ProShow på http://www.photodex.com/

  • Laver 30-50 billeder klar, så der er lidt at lege med
  • Finder et passende lydspor
  • Forsøger at få billeder og lydspor til at passe nogenlunde sammen
  • Gemmer som avi
  • Oploader til youtube





Længere er jeg ikke kommet i mine eksperimenter med slideshows. Du må meget gerne komme med dine kommentare omkring hvilke programmer du bruger og hvordan du gør.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du laver nogle fede slides. Keep Up!

Anonym sagde ...

Forsøg eventuelt med at zoome ind og ud på de enkelte slides. Skab lidt bevægelse. Det kan være kedeligt at sidde og kigge på et statisk billede i flere sekunder...

Anonym sagde ...

Jeg undrer mig over at du ikke bruger bare lidt af de mange faciliteter der er i Proshow.
Den anonyme giver jeg ret. Det bliver hurtigt lidt kedeligt.
Jeg laver selv shows i ProShow Producer og er nok ovre i den anden grøft og bruger masser af effekter.
Kopier dette link til din Browser og se eksempel: http://www.photodex.com/share/egon_lyn/2cwc9mg4
Med venlig hilsen
Ikke anonym Egon