bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Arbejdermuseet

Har besøgt mange forladte steder de seneste år, som alle har haft deres egen historie at fortælle. Opdager dog mere og mere at de forskellige steders historie er flettet sammen på kryds og tværs.
Alle firmaer og familier er selvfølgelig påvirket af det omgivenden samfund. Derfor tog jeg en tur på arbejdermusseet for at se lidt på industriarbejdernes historie i Danmark.

Desværre benytter de glasruder foran det sjove som museer har for vane. Bortset fra dette fandt jeg nogle spændende bøger og fotografier jeg skal kigge nærmere på. Et par lækre lydspor til slidshows kom også i indkøbskurven.

Fik lidt kage mens jeg kiggede på Rich samlemærker med fugle i Danmark.

Kommer man forbi midtbyen en regnvejrsdag synes jeg de 50kr. er givet godt ud.

Et par billeder



Fik også lige kigget på hjemmesiden om Carlsberg
http://www.humlenvedcarlsberg.dk udarbejdet af museet.

http://www.arbejdermuseet.dk

Ingen kommentarer: