bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Rollespillere og andre eventmagere

Hver uge får jeg mails fra rollespilsforeninger, eventmagere, fotografer og andet godtfolk.
De søger alle et sted at udføre deres hobby.

Eksempel på sådan en mail:

Hjælp til location til arrangement‏

Hej Jan

Jeg sidder i en projektgruppe, der vil lave et live-rollespil. Vi søger en location, der indeholder en eller flere industribygninger med kold/grå fremtoning. Inspirationen til rollespillet er Sin City, og da jeg så din video på forsiden af din hjemmeside www.abandon.dk tænkte jeg, at du måske kunne komme med forslag og adresser til bygninger i Københavnsområdet, der ikke er i brug, som vi efterfølgende kan opstøve en ejer på, og på den måde forhåbentlig låne/leje location.

Specielt er jeg interesseret i den sæbe og kemikaliefabrik der er i videoen på forsiden af hjemmesiden.

Kan du hjælpe med adresser (evt. kontaktpersoner) på fabriksbygninger, der vil være egnede til et Sin City arrangement?


Synes det er synd kommunerne har så travlt med at fjerne alle tomme bygninger. Kig i stedet på hvordan Carlsberg/Voresby.com løser det - det er sku stil at udnytte bygningerne igen til andre formål, som ikke kun er nye penthouse lejligheder. Lad kulturen blomstre i de gamle fabrikker.

Lidt fra rollespilsevents:

Flere billeder fra rollespilevents
http://www.abandon.dk/rollespillere_vampyr_elver_andet_godtfolk/

Ingen kommentarer: