bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Fristed for børn - byggelegepladsen

Tænker ofte over hvorfor jeg som 33 årig gider rende rundt i forladte fabrikker. Var ude at rulle lidt i min Opel for at finde et par nye steder.
Pludseligt så jeg et meget sært sted. Forfaldne legehuse i store mængder.

Gik ind på området. SÆRT der var levende dyr i nogle af burene. Stedet måtte undersøges nærmere.

Min bedste beskrivelse er Klondike blandet med barnlig opfindsomhed. Stedet fik mig tilbage til stemningen fra min barndom, hvor man søgte efter et fristed til sine små huler og lege.

På samme måde er forladte fabrikker et fristed for mange. Samfundets regler gælder på en mærkelig måde ikke der. Tiden står stille og selv som 33 årig kan man føle sig tilbage i sin lille hule for en stund.

Tak for kigget til Rødovre byggelegeplads




Flere billeder:
http://www.abandon.dk/borne_byggeren/

Ingen kommentarer: