bloggen er flyttet til URBEX.ABANDON.DK / The blog has moved to URBEX.ABANDON.DK

Sider

Foredrag og billedfremvisning fra Tjernobyl

Har været ude at holde Tjernobylforedrag i 2 fotoklubber. Fremvisningen bestod af 250 uredigerede billeder samt et lyd/billede show.
Forsøgte at holde fortællingen subjektiv ud fra min oplevelse. De faktuelle oplysninger kan man altid selv finde på nettet.

glostrupfotoklub.dk
1. oktober 2009
Jan Emil har besøgt Tjernobyl i Ukraine.
Hvordan ser der ud 23 år efter verdens største a-kraftuheld?


dansknikonklub.dk
6. oktober 2009
I aften er det den første arbejdsgruppe som planlægger en spændende aften. Vi får besøg af Jan-Emil fra Glostrup Fotoklub. Han har været i Tjernobyl med sine fotovenner og taget en masse gode billeder, som vi skal se og høre historien bag.
Denne aften starter vi også DNK rejseklub op, og det er besluttet at vi som den første rejse skal til Tjernobyl. Kom og hør om tilmelding til klubben.


Billederne (150mb)
http://www.abandon.dk/chernobyltur_jpg.zip

Lyd/billede show (180mb) - komprimeret version kan ses her
http://www.abandon.dk/Tjernobyl.zip

Afhængig af spørgsmål tager det ca 2 timer. Skulle din klub/firma ønske tilsvarende kan jeg kontaktes.

2 kommentarer:

jakobbo.dk sagde ...

Hey Jan

Hentede lige dine billeder fra Chernobyl. De er super cool - du har fandenme fået noget fed stemning med.

Jeg var selv afsted i foråret, og tog den klassiske 1-dags tur til Chernobyl og Pripyat. Mine billeder kan ses på Flickr (http://www.flickr.com/photos/42766328@N06/sets/72157622349889851/)


Jakob

Unknown sagde ...

Lækre billeder på din flickr.

Hvis jeg skulle afsted igen ville jeg nok tage 2 overnatninger i Zonen.